جک پالت در مقابل لیفتراک
نوشته شده توسط : mona

جک پالت چه کلاسی است؟


درک تفاوت بین لیفتراک برقی در مقابل جک پالت اغلب به درک کلاس های آنها بستگی دارد. هر دو نوع ماشین از تجهیزات کلاس II هستند. لیفتراک‌ها و جک‌های پالت، بیشتر شبیه به هم هستند و پشت سر مدل‌ها راه می‌روند. این همان چیزی است که آنها را برای تخلیه محموله، انتقال بارها به محل استقرار و حمل بارهای کوچک در فواصل کوتاه بسیار مفید می کند.

آیا جک پالت یک لیفتراک است؟


آیا جک پالت یک لیفتراک است؟ این سوالی است که اغلب از ما پرسیده می شود. به گفته OSHA، جک های پالت که به نام های پالت تراک، پمپ تراک یا اسکوتر نیز شناخته می شوند، ابتدایی ترین نوع لیفتراک هستند و به این ترتیب، کارگران جک پالت برای استفاده از آن ها باید به درستی آموزش ببینند و گواهینامه دریافت کنند.

آیا جک های پالت ترمز دارند؟


اگرچه جک های پالت مجهز به ترمز وجود دارد، اکثر مدل های اولیه که به پمپ های دستی معروف هستند، معمولاً این کار را نمی کنند. چنگال ها توسط اپراتور با پمپاژ دستی سیستم هیدرولیک بالا می روند. وقتی زمان قرار دادن بار فرا می رسد، معمولاً یک اهرم کوچک روی فرمان وجود دارد تا مایع هیدرولیک را آزاد کند و شاخک ها را پایین بیاورد. با این حال، جک‌های پالت برقی وجود دارند که فقط با معکوس کردن دریچه گاز می‌توان آن‌ها را کند یا متوقف کرد، در حالی که سایرین دارای یک «سوئیچ مرده» هستند که بالابر را متوقف می‌کند. هنگام انتخاب بین جک پالت برقی در مقابل لیفتراک، این را در نظر داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: